Bestelling

  • Kan ik bestellen en betalen in een beveiligde omgeving?

    Ja. Onze gehele site is voorzien van een beveiligde verbinding. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken. Je transactiegegevens zijn in veilige handen. Je kan dit zien aan het slotje in de adresbalk van je browser.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Neem even contact met ons op. Dan zoeken we naar een passende oplossing. Het is namelijk een beetje afhankelijk of we je bestelling al verzonden hebben. Mocht die al verzonden zijn, dan hebben we graag eerst je bestelling retour. Doen we daarna gelijk de goede bestelling op de post!

    Heel belangrijk!

    Zorg voor ongeopende verpakkingen van de producten. Anders kunnen wij ze niet terug nemen in verband met onze hoge hygiëne eisen.

  • Wat als mijn product niet meer voorradig is?

    Dan zorgen we er voor dat deze zo snel mogelijk weer voorradig is en natuurlijk jouw kant op komt! Dit proberen we binnen 24 uur op te lossen. Je loopt dus uiterlijk 2 dagen vertraging op.

  • Ik heb een klacht

    Excuses! Dat is niet onze bedoeling. We streven naar het beste voor jou! Helaas hebben we een fout gemaakt als je hier terecht bent gekomen..

    Maar fouten zijn er om te herstellen! Dat doen we daarom graag met je. Neem contact op en we helpen je zo snel mogelijk weer naar die 200% tevredenheid.